DRESSYR TRÄNINGEN<3

Hej! Idag var jag i stallet med Fanny det var jätte kul. Vi tränade dressyr för sara. Vi åkte upp med isabel så vi var där typ nån gång runt tolv;) sen åkte vi hem kl.18.00 typ. Jag red William och det gick väl bäst på slutet för mig när han började slappna av och ge efter mer och mer. Asså jag tror att jag vill träna för sara varje gång hon kommer för man lär sig så mycket på samma gång som det är kul:D Men mest av allt längtar jag tills på tisdag vi har hoppning då och det ska bli mega kul jag har Filippa. Som jag red förra ridlektionen i bommar och då gick det faktist mycket bättre än vad jag hade trott får väl bara hålla tummarna på att det ska gå lika bra den här gången också;)
/Vilma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback